31 december 2009

Gott nytt år!

Gott nytt år allesamman!

Är det någon som har några nyårslöften att avge? HenrikJ nämnde något om SH-nyårslöften förut på IRC men försvann innan han hann förklara vad han menade. Om vi tar det som ett "nyårslöften som har med SH att göra" så är frågan om det är någon som har några såna?

Jag får fundera lite på't, tror jag. Kanske ska jag lova att skriva om de där bakgrunderna som verkligen behöver skrivas om... kanske att skriva de där lektionerna som borde skrivas och skulle ha skrivits för läääääänge sedan... kanske att se till att få upp mina sexor i sjuan? Kanske till och med få dem att ta examen? Men ja, ska väl inte lova för mycket... man ska ju försöka hålla det också. :)

Jag lovar att under 2010 ha kul i SH! Det borde vara ganska lätt att uppfylla, tror jag. Hoppas jag. Med våld, vilja och Vaselin så går allt, eller vad är det man säger? Hehe. Bara att jobba på, va.

Hoppas att alla har en trevlig nyårsafton och får ett jättefint 2010! :) *nyårspussar*

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails