13 november 2009

Lycka!

Jag hade först tänkt skriva i Lyckotråden, men sedan kom jag ihåg den här bloggens existens, och tänkte att jag kunde skriva här lika gärna. Det finns få saker som kan få en så upprymd, glad, förväntansfull, vad-man-nu-vill-kalla-det, som när man sitter och pratar om vad som kan hända ens karaktärer i framtiden.

Nu är jag inte ens särskilt involverad, mina karaktärer är mest biroller och det är SB och Kyashi som har något underbart på gång, men det får mig ändå att tokle och vilja studsa upp och ner. Det känns som att det var så länge sedan det var så här senast, och det är nästan som att man blir lite nostalgisk. (Och så inser jag hur mycket jag saknar Zozzo, hoppas verkligen hon blir aktiv igen)

Det kommer bli så synd om Jamie, och lite om Siera också. (Varför är det alltid synd om SBs karaktärer?) I och för sig kommer det vara lite synd om Esmeralda också, för hon kommer absolut inte veta vad hon ska tänka om saker och ting, och vems sida hon egentligen ska ställa sig på. Yay för att låta karaktärer våndas lite!

Hinner inte skriva så mycket egentligen, för snart börjar Idol igen. Det är förresten underbart att diskutera det på irc, precis som det är underbart att diskutera Melodifestivalen/ESC och egentligen diskutera massa andra saker också.

Just nu känner jag hur mycket jag älskar SH och alla här. Tack för att ni finns! <3

2 kommentarer:

Kyashi sa...

SH is love <3

Traxy sa...

Det är apkul att planera karaktärers framtid! Särskilt om man kommer på en intrig som är såååååå underbar att tårna börjar krullas på en! (Även om det bara är de som är inblandade i den som får krulliga tår, för resten bryr sig inte. Men ändå!) Det blir sådär "å jag vill spela genast!!" och så kan man inte låta bli att bara gå runt och fånle stup i kvarten. <3

Related Posts with Thumbnails